Opinie o stronie
Data Temat
2014-04-11 05:47 Ja dzis zaczynam piaty dzien diety.
2014-04-11 04:48 Kierowca jezdzi sam czy z konwojentem?
2014-04-11 03:49 niewiem co wy wogole wiecie o wydluzaniu powiem wam tyle ze
2014-04-11 02:45 27.0- 31.0
2014-04-11 01:45 A jak tam Twoja znajomosc jezyka?
2014-04-11 00:25 Spedzilismy ze soba duzo czasu i wiem ,ze to osoba szczera.
2014-04-10 22:58 nawet cholerne i obsesyjne wyrzuty sumienia po jedzeniu to
2014-04-10 21:45 - nie tyko nie to!
2014-04-10 20:11 po prostu mam zaj─Öcia z dzie─çmi i tak jak u mnie w klasie
2014-04-10 18:58 Dziwie si─Ö, ┼╝e tylko 0,1 kg bo to przecie┼╝ tylko ok.
2014-04-10 17:54 nie pale juz w ciagu tygodnia, ale w weekendy nie wytrzymuje
2014-04-10 17:01 najlepsza jest crem la te kosztuje ok 25 zł i pachnie jak
2014-04-10 16:00 Witam widz─Ö ┼╝e coraz wi─Öcej jest nas w tym temacie.O ile
2014-04-10 14:26 ja wprawdzie nie bylam na zadnym weselu na poludniu wloch al
2014-04-10 13:41 Witam was, Dziewczyny.
2014-04-10 12:53 ale ja po karmieniu synka odrazu poszlam na diete cemridge.o
2014-04-10 12:05 Do Dominiki:
2014-04-10 11:12 Teraz boli mnie prawa nerka ale to nie od L od czasu do czas
2014-04-10 10:25 jestem w szoku ┼╝e to cholerstwo si─Ö przypl─ůta┼éo.
2014-04-10 09:34 Dzieci w Afryce spac nie moga z glodu.
2014-04-10 08:42 Od zeszlego roku zajmuje sie amatorsko modelingiem.
2014-04-10 07:38 Ja sugeruj─Ö wam wszystkim nie zwleka─ç z badaniami.
2014-04-10 06:41 bo s─ů wyczepiste i mi sie podobaj─ů, i mam nadzieje ┼╝e d┼é
2014-04-10 05:31 Niekt├│re wygl─ůdaj─ů o kilkana┼Ťcie lat m┼éodziej, inne sta
2014-04-09 18:24 chociaż już się nakręciłam
2014-04-09 17:38 Ciekawam, jaki asortyment zakup├│w macie na my┼Ťli.
2014-04-09 16:52 Witam wszystkich, wykupiłam sobie grupon na rekonstrukcję
2014-04-09 16:02 Uspokoilam sie troche Dobrze, ┼╝e chocia┼╝ majtki mo┼╝na m
2014-04-09 14:24 Efekty widać gołym okiem
2014-04-09 13:35 Jesli zaniedbacie wstepny okres odzywiania przed glodowka i
2014-04-09 06:52 Czy oni sa przekonuj─ůcy?
2014-04-09 06:06 *****@---------------@
2014-04-09 05:19 Czy lepiej zainwestowa─ç i kupi─ç dro┼╝szy lakier renomowane
2014-04-09 04:37 jesli jeden Turek bije zone i traktuje jak ┼Ťmiecia, nie zna
2014-04-09 03:56 Szefowa nie chciala mi przedluzyc umowy wiec arrivederci.
2014-04-09 03:13 jupi jak moj maz wroci przed swietami z krakowa i zobaczy
2014-04-09 02:31 dwa og├│rki kiszone
2014-04-09 01:49 po prostu nie mog─Ö tego ogl─ůda─ç, nerwy mam takie, ┼╝e ...
2014-04-09 01:09 Wiec nie b├│jcie sie i nie czekajcie do ostatniech chwili.
2014-04-09 00:28 Jak zaplanowa─ç prace domowe itp.?
2014-04-08 23:46 jakby pod tymi czarnymi ) pomalowane na mocny r├│┼╝ , fajnie
2014-04-08 23:03 Po tej ostatniej doszłam do wniosku, że czas najwyższy rz
2014-04-08 22:22 Dobra na szybkie zmiany jest saszetka z joanny.
2014-04-08 21:37 Ja jutro startuję z mężem,ważę około 90kg,a rok temu w
2014-04-08 20:43 Czesc Dziewczyny Jestem z Wroclawia i tez poszukuje kolezank
2014-04-08 19:59 Wiem ze to juz koniec.
2014-04-08 18:54 nerwic─Ö !
2014-04-08 17:50 bardzo mi przykro ze twoja kolezanka wpadla w sieci takiego
2014-04-08 17:00 to wlasnie te dzieci raczej problemu z praca miec nie beda j
2014-04-08 16:06 Opieka nad dzieckiem u nas w mieszkaniu.