Forum Forum 123 Dru┐yny Harcerskiej Wŕdrowne Ptaki Strona G│ˇwna Forum 123 Dru┐yny Harcerskiej Wŕdrowne Ptaki
123 Dru┐yna Harcerska "Wŕdrowne Ptaki"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

A jak tam Twoja znajomosc jezyka?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 123 Dru┐yny Harcerskiej Wŕdrowne Ptaki Strona G│ˇwna -> Opinie o stronie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: A jak tam Twoja znajomosc jezyka?

Mo┼╝esz mi co┼Ť jeszcze doradzi─ç>???
[link widoczny dla zalogowanych]
kurcze to jak je brac?bo nie mam ich z recepty.2 czy 3 razy dziennie? cze┼Ťc dziewczyny!
Polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pije duzo wody, myslalam ze od tego troche mi nap─Öczniej─ů, ale nic takiego sie nie sta┼éo ;( Czy ktora┼Ť z Was mia┼éa podobnie? [link widoczny dla zalogowanych] Kiedy slysze glupawe uwagi, ze tego typu objawy maja kobiety, ktore przywiazuja nadmierna wage do swego wieku i atrakcyjnosci, kobiecosci, to mi sie noz w kieszeni otwiera.
jest najpiekniejsza... Nr konta: chcialam wydluzyc i zagescic wlosy,obecnie siegaja nieco poza ramiona i szczerze mowiac nie sa zbyt geste,czy ktos moze mi doradzic jaki sposob jest najlepszy?(slyszalam ze jest kilka) i ile mniej wiecej moze kosztowac taki zabieg?dodam jeszcze ze chcialabym aby byly sporo dluzsze,prawie do pasa.Pozdrawiam na maxa ja s┼éucha┼éem kilka dni p┼éaczu ┼╝e j─ů tam zawioz┼éem i mam przer─ůbane. Naukowcy zbadali ,ze w zaleznosci od czlowieka, wieku, plci, budowy itp, wchlanialnosc tluszczow z przewodu pokarmowego do krwi wynosi od 12 do 15 g/h. [link widoczny dla zalogowanych]
BARDZO ZDI─śKUJ─ś. przepraszam ale dla mnie to brzmi jak wyznania ANOREKTYCZKI, zaczyna ci to wchodzi─ç za bardzo w krew takie oczyszczanie i czucie si─Ö ┼Ťwietnie.... Ode mnie z wiochy ludzie tam je┼╝d┼╝─ů i pomagaj─ů im te leki na jakie┼Ť drobne rzeczy: ..ale rozumiem Cie- dwoch moich facetow wyjechalo za kasa za granice- moj ojciec jak mialam 4latka i moj facet -2 lata temu na kilka m-cy Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e si─Ö w ko┼äcu odwa┼╝y┼éam, posz┼éam i ┼╝e trafi┼éam na fajnego go┼Ťcia dzi─Öki kt├│remu nie boj─Ö si─Ö ju┼╝ ginekolog├│w a moja pierwsza wizyta nie b─Ödzie traum─ů Sama by┼éam i dowiedzia┼éam si─Ö po odpowiednich badaniach, ┼╝e mam hirsutyzm idiopatyczny, kt├│ry nie jest zwi─ůzany z ┼╝adnymi zmianami hormonalnymi (moje mieszki w┼éosowe s─ů bardziej wra┼╝liwe na androgeny znajduj─ůce si─Ö w ka┼╝dym organizmie, nawet kobiety). Babaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Towarzyszy mu nadmierny rozwój mikroorganizmów nas skórze głowy.
Ados?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

potem zrobil opatrunek kazal jak najmniej chodzic i wypisal zwolnienie z wfu na miesiac i nie mam tydzien chodzic do szkoly.
[link widoczny dla zalogowanych]
tak proponuje głodówke pod kontrola lekarza....bo w ten sposób moja kolezanka ktora miała takie problemy jak Ona teraz niedosc ze schudła to ma dużo lepsze wyniki.....głodwka ktora jest przeprowadzona prawidłowo naprawde potrafi zdziałac wiele... Do Sandra_1970:
Jaki┼Ť dora┼║ny spos├│b, by przesypia─ç noce zanim lekarze porobi─ů badania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i nie myslec ciagle o chorobie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Strach prowokowany jest rowniez przez ludzi,ktorzy sami sa ciezko w strachu.
A od kiedy odstawilam angielski i przestawilam sie na wloski, nie potrafie slowa wydusic po ang!

Ostatnio codziennie widuje minimum 2 dziennie upodoba┼éy sobie nasz─ů sypialnie i wy┼éa┼╝─ů zza ┼é├│┼╝ka. [link widoczny dla zalogowanych] a dzieci pewnie przez pogode takie sa u nas nie ma upalow od kilku dni ale jest cieplo co jakis czas pada deszcz ale za chwile po tym deszczu ciepelko i jest przyjemnie.....bylam z cala 3 na zakupach i na spacerze wrocilam o 14 a dzieci juz glodne wiec gotowe kopytka wrzucilam do wody do tego kielbaska z cebulka kefir adas to tak wciagal musialm go pilnowac, zeby za duzo do buziaka nie bral a przed wyjsciem dzieci zjadly zupe, juz dzis nie wychodze nie chce mi sie musze zabrac sie za wozek znowu brudny mam pranie i chyba sie poloze na chwile ............
St─ůd w┼éa┼Ťnie moje w─ůtpliowsci jak nalezy ─çiwczy─ç prawid┼éowo no i jakie partie mi─Ösni sie w ten sposo├│b ─çwicz─ů? Najcz─Ö┼Ťciej paznokie─ç wrasta ze wzgl─Ödu na noszenie nieodpowiednich but├│w. Kurcze, wczoraj gadalam z anna mloda\ i zaproponowalam jej, zeby wiecZor panienski Zrobic u mnie w domu tzn. no nie dwie oczywi┼Ťcie. teraz uwazam co jem .. [link widoczny dla zalogowanych]
Czyli tak naprawd─Ö zarabiasz tylko na warzywach i pieczywie. cze - jestem posiadaczk─ů kreconych w┼éos├│w i ostatni obcie┼éam je na kr├│tko. Angela_75 Kontakt i mapka dojazdu do pralni znajduje si─Ö na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Powodzenia wam zycze w walce z ta okropna choroba. A jak u was? co sprawia ze jest tu naprawde cieplo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
22 ┬░C
[link widoczny dla zalogowanych]

´╗┐Jejku jestem pe┼éna podziwu,od bardzo dawna staram si─Ö je┼Ť─ç zdrowo ale niestety n─Ökaj─ů mnie kompulsy i cz─Östo pakuj─Ö w siebie jedzenie kt├│re bardzo ┼║le wp┼éywa na moj─ů cer─Ö,po takiej sesji ze s┼éodyczami ,kanapkami i to z jasnego chleba,itp mam ca┼é─ů twarz w pryszczach,p├│┼║niej robi─Ö 2 tygodnie zdrowej diety i cera wraca do normy,g┼éod├│wka jest jak najbardziej wskazana dla mnie,organizm mam tak zasyfiony ┼╝e a┼╝ strach,cellulit,pryszcze,┼Ťwiadcz─ů przecie┼╝ o zanieczyszczeniu,jestem szczup┼é─ů nawet bardzo os├│bk─ů a n─Ökaj─ů mnie takie dolegliwo┼Ťci i jestem przekonana ┼╝e przez wieloletni─ů z┼é─ů diet─Ö,odk─ůd patrz─Ö na to co jem m├│j stan si─Ö polepszy┼é,ale jak ju┼╝ wspomnia┼éam czasami mam napad i wcinam co popadnie a to odrazu odbija si─Ö na mnie,teraz wypowiedzia┼éam wojn─Ö kompulsom i z┼éym nawykom ┼╝ywieniowym,my┼Ťl─Ö ┼╝e dobrym wst─Öpem na nowej drodze ┼╝ywieniowej b─Ödzie g┼éod├│wka,tylko nie wiem czy wyrobi─Ö si─Ö przed ┼Ťwi─Ötami,dzisiaj ju┼╝ zaczn─Ö przygotowania,do ┼Ťrody b─Öd─Ö je┼Ť─ç warzywa owoce i ma┼Ťlank─Ö a od czwartku do niedzieli same warzywa po czym w poniedzia┼éek przejd─Ö na wod─Ö kt├│r─ů b─Öd─Ö pi─ç przez 3 dni by w czwartek przej┼Ť─ç na bulion warzywny a w wigili─Ö zje┼Ť─ç gotowan─ů ryb─Ö a mo┼╝e jednak teraz odci─ů┼╝y─ç organizm i je┼Ť─ç 700 kcal do wigili (warzywa,owoce,ma┼Ťlanka) a g┼éod├│wk─Ö zrobi─ç po ┼Ťwi─Ötach ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Robi┼éam sobie ok┼éady z wk┼éad├│w ch┼éodz─ůcych lod├│wki turystycznej, ale od tego teraz troch─Ö k┼éuje mnie ucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piersi tez mnie bola jak dotykam.
Licz─Ö na Was, na dalsze porady i wsparice.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy mog┼éam zaj┼Ť─ç z ci─ů┼╝y ? [link widoczny dla zalogowanych] Pozniej przynajmniej z 2 dni wychodzenia na sokach, pozniej na warzywach i owocach.
Martooooo oczywiscie,ze trzeba sie bzykac ale prawda jest to,ze po stosunku warto polezec 30 minutek z poduszka pod pupa aby sperma za szybko nie wyplynela. to o kilka dni wczesniej. By┼éam dzi┼Ť u Gin i po badaniu stwierdzi┼éa, ┼╝e zapalenie zosta┼éo wyleczone. U nich du┼╝ym plusem jest to, ┼╝e maj─ů tam autorsk─ů metod─Ö nauczania, kt├│ra jest bardzo rozbudowana. aaaa ju┼╝ wiem o co chodzi w sumie to mog┼éoby by─ç dobre dzi─Öki [link widoczny dla zalogowanych]
rano w pracy kawa ze ┼Ťmietank─ů by┼é kiedy┼Ť na rynku ┼Ťwietny produkt, zielony sunsilkod┼╝ywka bez sp┼éukiwania, ale ju┼╝ niestety nie mo┼╝na tego produktu kupi─ç. Shakin Stevens Kilka dni temu zauwa┼╝y┼éem obrz─Ök prawego stawu ┼éokciowego (bez ┼╝adnej przyczyny -nie uderzy┼éem si─Ö) - wygl─ůda┼éo to jakbym obi┼é ┼éokie─ç - pojawi┼éo si─Ö przebarwienie sk├│ry (siniak)i lekka opuchlizna -po dw├│ch dniach opuchlizna zesz┼éa (nie stosowa┼éem ┼╝adnych lek├│w ani ma┼Ťci) - siniak jeszcze jest - ale najbardziej martwi mnie to ┼╝e prawa d┼éo┼ä jest ch┼éodniejsza od lewej i czuj─Ö lekkie mrowienie jakby krew nie dochodzi┼éa. Przede wszystkim ograniczy─ç jedzenie(ale to ka┼╝dy ju┼╝ wie) Chcialabym przetrwac to ale uwierzcie nie bedzie to mozliwe w obecnej sytuacji no i przy tej pogodzie co tu mam. Mnie tylko ciekawi czy jakie┼Ť kamienie ka┼éowe ze mnie kiedy┼Ť wyjd─ů czy ich nie mam po prostu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Basia, Zrozpaczona:
[link widoczny dla zalogowanych]
i wez se chlopa do wsparcia....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak samo jak sa polacy zlodzieje - i tu mamy baaardzo wyrazna etykietke POLAK BE.
[link widoczny dla zalogowanych]
a i w zw z ta \naprawa\ dostaje maile od wszystkich tylko nie od ...,ale co tam plakac nie zamierzam, sobie odbije
zle mi sie chodzi..nie wspomne juz o bieganiu...nic na siebie nie moge kupic!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MYSLE ZE TAK [link widoczny dla zalogowanych] Nie ka┼╝da kobieta wraca do normy po porodzie.
Ty Moim zdaniem b─Ödzie to jaka┼Ť osoba, nikomu nieznana, jedyna, kt├│rej w ci─ůgu ca┼éego ┼╝ycia zaufa┼é Voldemort... Mia┼éam podobnie, taka ci─Ö┼╝ko┼Ť─ç w dole brzucha jeszcze i nie przysz┼éa....test zrobi┼éam w terminie spodziewanej miesi─ůczki Maj─ů duuuzy dom i dostane sw├│j pok├│j. Dzi─Öki, to mnie pocieszy┼éa┼Ť... [link widoczny dla zalogowanych]
DJ Alien - Driver 2003 [Clubbasse Remix] tak samo jak to ze chce makijaz delikatny troszke mocniej niz na codzien podkreslajacy oczy. Co znaczy, ┼╝e czekacie na opini─Ö drugiej instancji? nies┼éodzone, niesmakowe mleko sojowe lub migda┼éowe A ma┼éy okr─Öcony p─Öpowin─ů. pierwsze miesiace i owszem, nauczylam sie czegos, ale bez tego co sie tutaj nauczylam spokojnie moglabym sie obejsc [link widoczny dla zalogowanych] .aspx?SearchBy=0&Word=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%6 9%70%74%3E%3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gor─ůco polecam,naprawd─Ö potrafi─ů doprowadzi─ç do ┼éadu zniszczone i os┼éabione w┼éosy!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 123 Dru┐yny Harcerskiej Wŕdrowne Ptaki Strona G│ˇwna -> Opinie o stronie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin